Moja kotka

Moja kotka

piątek, 10 lutego 2012

Tania młodość




Jakiś czas temu wyczytałam w prasie kobiecej, o bardzo tanim źródle retinolu.
 Retinol jest to czysta witamina A , cenny składnik preparatów przeciw starzeniu się skóry, ze względu na efekt stymulujący proces odnawiania komórek. Retinol - stymuluje odnowe komórek. Skóra dojrzała lub skóra postarzała w wyniku działania światła odnawia się dużo wolniej, a jej naskórek stopniowo staje się coraz cieńszy. Retinol sprzyja pogrunieniu naskórka poprzez rozwój komórek - naskórek ponownie staje się grubszy. Oddziałuje on głęboko i skutecznie przeciwdziała starzeniu się skóry. Zmarszczki od wewnatrz wypełniają się i są mniej widoczne na powierzchni skóry. Czyli po prostu retinol to odmladzacz skóry. 


Retinol mają w składzie drogie kremy przeciwzmarszczkowe, ale nie tylko. W aptece znajdziemy maśc o nazwie RETIMAX. Zawiera ona jeszcze więcej retinolu,niż kremy drogeryjne,  bo aż 1500mg/g. 



Wedle ulotki załączonej do tego produktu ;
Retimax 1500 odżywia skórę dzięki zawartości witaminy A, będącej niezbędnym regulatorem odnowy komórek. Nawilża przenikając głęboko w skórę, pomaga przywrócić jej naturalny stan nawilżenia, elastyczności i jędrności. Chroni skórę i pozostawia uczucie naturalnej miękkości i gładkości.

A więc wszystko się zgadza. Retimax to czyste źródło retinolu. Maść jest nieco tłusta i troszkę zapycha pory.Radzę ją stosować na noc po nałożeniu kremu nawilżającego , bo nieco długo sie wchłania.  Ja stosuje ją 2x w tygodniu  i zauważyłam większy poziomnawilżenia mojej skóry na twarzy.

A to wszystko za jedyne 3 zł/ tubke 20g. Czyż to niewspaniałe? 

2 komentarze:

  1. Ta maść jest cudowna. Trafiłam na nią przez przypadek, ale jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maść owszem jest dobra ale retinol jest POCHODNĄ witaminy A. To nie to samo. Retinol jest alkoholem który głęboko penetruje skórę, powodując mikrouszkodzenia i stymulując tym samym produkcję kolagenu. To bardzo silny produkt o intensywnym działaniu. Maść z witaminą A działa na sam naskórek. I maść nie zastąpi dobrego kremu z retinolem.

    OdpowiedzUsuń